відкриття бізнесу
в Україні

Реєстрація бізнесу

з 2010 р. здійснила супровід відкриття та запуску бізнесу для більш ніж 1000 компаній.

послуги

На етапі створення бізнесу, коли у засновника (засновників) часто відсутня сформована юридична служба, залучення фахівців юридичної компанії «СТОЛИЧНА ПРАВОВА ГРУПА» сприятиме вирішенню поставлених завдань за рахунок нашої експертизи при наданні таких послуг:

Юридична оцінка бізнес-плану:

  • Консультування щодо варіантів вибору організаційно-правової форми;
  • Податкове консультування (підбір системи оподаткування).

Юридичний супровід реєстрації бізнесу:

  • Перевірка назви;
  • Підбір видів діяльності (КВЕД);
  • Розробка корпоративних документів (статуту, рішення (протоколу), корпоративного договору тощо);
  • Отримання документів про реєстрацію бізнесу та печатки (за потреби);
  • Отримання статусу платника ПДВ або єдиного податку;
  • Супровід відкриття рахунків у банках;
  • Отримання дозвільних документів (ліцензій, дозволів тощо);
Комплексне абонентське юридичне обслуговування Бухгалтерський аутсорсинг Отримати консультацію
варіанти пропозицій

Базові варіанти пропозицій щодо реєстрації компаній у формі ТОВ у Києві та області:

Економ

Реєстрація ТОВ на модельному статуті
Пропозиція включає:

☑ перевірка назви
☑ підбір кодів (КВЕДів)
☑ підбір системи оподаткування
☑ підготовка документів
☑ реєстрація ТОВ у держорганах
☑ отримання статусу платника ПДВ та/або ЄП
✚ виготовлення печатки
 

Вартість
«під ключ» - 6 700 грн.

Замовити

Стандарт

Реєстрація ТОВ зі статутом під клієнта
Пропозиція включає:

☑ перевірка назви
☑ підбір кодів (КВЕДів)
☑ підбір системи оподаткування
☑ підготовка документів
☑ нотаріальне посвідчення документів
☑ реєстрація ТОВ у держорганах
☑ отримання статусу платника ПДВ або ЄП
✚ виготовлення печатки
 

Вартість
«під ключ» - 7 100 грн.

Замовити

Преміум

Реєстрація ТОВ зі статутом під клієнта +
Пропозиція включає:

☑ перевірка назви
☑ підбір кодів (КВЕДів)
☑ підбір системи оподаткування
☑ підготовка документів
☑ нотаріальне посвідчення документів
☑ реєстрація ТОВ у держорганах
☑ отримання статусу платника ПДВ або ЄП
✚ виготовлення печатки
✚ місяць бухгалтерського обслуговування

Вартість
«під ключ» - 9 700 грн.

Замовити
Успішні кейси

Успішні кейси

Супровід релокації бізнесу з Казахстану в Україну

Юристи ЮК СТОЛИЧНА ПРАВОВА ГРУПА успішно представили інтереси підприємця із Казахстану при відкритті бізнесу в Україні.

Наш клієнт (громадянин Казахстану) звернувся до нашої компанії за юридичним супроводом релокації свого бізнесу із Казахстану в Україну.

Нашими юристами було здійснено супровід реєстрації ТОВ в Україні на нашого клієнта та його дружину, а також отримано дозволи на застосування праці іноземців. На підставі дозволів наш клієнт отримав посвідки на тимчасове проживання, перебрався з родиною в Україну і здійснює подальші дії по релокації свого бізнесу з Казахстану.

Проект вели керуючий партнер Володимир ПРЯДКА і старший юрист Ірина БОРОВИК.

Ми завжди на варті інтересів наших клієнтів!!!

Дозвіл на працю для громадянина Канади

Юристи ЮК СТОЛИЧНА ПРАВОВА ГРУПА успішно представили інтереси української компанії та громадянина Канади при отриманні дозволу на застосування праці іноземців.

Наш клієнт (ТОВ «БІ ТІ 9 УКРАЇНА») звернувся до нашої компанії за юридичним супроводом в отриманні дозволу на застосування праці для громадянина Канади. Результат – дозвіл отримано, а наш клієнт має нового топ-менеджера.

Як бачимо, не дивлячись ні на що, іноземці вірять в Україні, в її Перемогу і економічний потенціал.

Проект вела наш старший юрист Ірина БОРОВИК.

Ми завжди на варті інтересів наших клієнтів!!!

Оформлення бізнесу у партнерстві

Юристи ЮК СТОЛИЧНА ПРАВОВА ГРУПА успішно представили інтереси двох партнерів (громадян України) при створенні ними спільного підприємства.

Наші клієнти звернулись до нашої компанії за юридичним супроводом в оформленні бізнесу таким чином, що це відповідало інтересам обох сторін, давало можливість мати інструменти для вирішення корпоративних конфліктів, а також чіткий алгоритм дій як діяти коли хтось із партнерів захоче вийти із бізнесу.

Нашими фахівцями було запропоновано для клієнтів укладення трьох документів, які б всесторонньо фіксували домовленості сторін: партнерська угода, індивідуально розроблений статут, а також корпоративний договір.

На нашу думку, що підкріплена багаторічним досвідом вирішення корпоративних конфліктів, оформлення бізнесу у партнерстві не повинно обмежуватись типовим статутом із інтернету. Потрібне деталізоване проговорення бачення партнерів майбутнього своєї компанії, розподілу ролей і відповідальності, алгоритму мирного вирішення питання припинення партнерства і інших основоположних речей, а також фіксація цих домовленостей у фахово підготовлених документах.

Проект вели керуючий партнер Володимир ПРЯДКА і старший юрист Ірина БОРОВИК.

Ми завжди на варті інтересів наших клієнтів!!!

Відеовідгуки

Відеовідгуки

blog image

Відео-відгук Сергія ХОМЕНКА, СЕО компанії CLIO PRODUCTS GROUP

Співпраця між юридичною компанією СТОЛИЧНА ПРАВОВА ГРУПА та компанією CLIO PRODUCTS GROUP почалася у далекому 2008 р.

Дивитись відео
blog image

Відео-відгук Лариси ЮРЧЕНКО, CEO компанії GP GROUP

Співпраця СТОЛИЧНОЇ ПРАВОВОЇ ГРУПИ та компанії GP GROUP почалася 2019 р. Наразі наші юристи і адвокати супровождують клієнта по питаннях трудових відносин, укладення договорів, корпоративних відносин.

Дивитись відео
blog image

Відео-відгук Олени КІМ, СЕО компанії ПРОІВЕНТ

Співпраця між юридичною компанією СТОЛИЧНА ПРАВОВА ГРУПА та агенцією ПРОІВЕНТ почалася у 2022 р. Нашими юристами було успішно вирішено питання розблокування податкових накладних, а також реєстрації...

Дивитись відео
;

Отримати консультацію

Ви можете написати запит та отримати безкоштовну консультацію нашого фахівця

альтернативне рішення

З реєстрацією компаній замовляють:

Комплексне юридичне обслуговування

Докладніше

Бухгалтерський аутсорсинг

Докладніше

Реєстрація торгової марки

Докладніше
Керівники напряму

Команда цього напряму

expert

Володимир Прядка

Володимир Прядка

Керуючий партнер

15+ років досвіду юридичного аутсорсингу

Зв'язатись зі мною
expert

Ірина Боровик

Ірина Боровик

Старший юрист

10+ років досвіду в супроводі відкриття бізнесу

Зв'язатись зі мною
expert

Анастасія Рукодій

Анастасія Рукодій

Старший юрист

5+ років досвіду в договірному та корпоративному праві

Зв'язатись зі мною
питання-відповідь

Питання та відповіді з відкриття бізнесу в Україні:

01

Що входить у вартість базових варіантів реєстрації ТОВ і чи будуть якісь додаткові витрати?

У вартість базових варіантів включені:
- послуги юриста з підготовки проєктів всього необхідного пакету документів та супроводу проєкту «під ключ»;
- нотаріальні витрати;
- послуги реєстратора;
- виготовлення печатки;

-отримання статусу платника ПДВ або ЄП. 

У вартість базових варіантів НЕ включені:
- надання юридичної адреси для реєстрації ТОВ;
- витрат на переклад та його нотаріальне посвідчення документів учасників-нерезидентів (як фізичних, так і юридичних осіб);
- розробка корпоративного договору та/або партнерської угоди (рекомендуємо підписувати при відкритті бізнесу у партнерстві);
- розробка та реєстрація знаку для товарів та послуг (логотипу);
- інші додаткові послуги, заявлені клієнтом при узгодженні обсягу послуг у проєкті та визначення його етапності.

Розмір таких додаткових витрат розраховуються клієнт-менеджером або фахівцем напрямку і попередньо узгоджуються з клієнтом.

02

Яка різниця між модельним статутом та індивідуальним статутом, розробленим під клієнта?

Модельний статут — типовий установчий документ, затверджений Кабінетом Міністрів України, який використовується для створення та провадження діяльності юридичних осіб. Модельний статут як документ державному реєстратору не надається. Модельний статут ТОВ містить тільки загальні положення законодавства. Такий варіант статуту підійде при реєстрації ТОВ одним учасником (з урахуванням певних нюансів роботи ТОВ).

Ми рекомендуємо реєструвати ТОВ на індивідуальному статуті, розробленому під потреби клієнта з урахуванням вимог законодавства.

Крім того, при реєстрації ТОВ декількома учасниками (партнерами) ми рекомендуємо укласти також корпоративний договір та партнерську угоду.
03

Які документи отримує клієнт після реєстрації ТОВ?

По завершенню роботи клієнт отримує повний пакет документів:
1) виписка з Єдиного державного реєстру про реєстрацію ТОВ;
2) рішення / протокол про створення ТОВ;
3) Статут товариства (за виключення варіанту реєстрації на модельному статуті);
4) опис про реєстраційну дію;
5) витяг про взяття на облік у якості платника ПДВ чи ЄП (при потребі);
6) печатка;
7) договір на юридичну адресу (при окремому замовленні);
8) розроблені корпоративний договір та/або партнерська угода (при окремому замовленні).
04

Який порядок розрахунків та способи оплати?

Оплата послуг по супроводу реєстрації ТОВ при базових варіантах здійснюється на умовах 100% передоплати. Вартість додаткових послуг по проєкту оплачується за окремим погодженням сторін.
Ми працюємо по безготівковому розрахунку.
 

05

Які документи потрібні для початку роботи?

Для підготовки повного пакету документів та подальшої реєстрації ТОВ необхідні наступні документи.

Від фізичних осіб:
- паспорт / посвідка на постійне проживання в Україні;
- ідентифікаційний номер.

Від юридичних осіб:
- виписка з Єдиного державного реєстру (для засновників юридичних осіб-нерезидентів – витяг торгового або судового реєстру);
- інформація про кінцевих бенефіціарних власників (для юридичних осіб-нерезидентів).
Чи залишилися ще питання?
матеріали блогу

Ви можете ознайомитися з нашими матеріалами блогу з відкриття бізнесу в Україні:

blog image

Директор без зарплати. Ставимо бізнес на паузу правильно!

У цьому відео розберемо, як, ставлячи бізнес «на паузу» в умовах війни, не витрачати кошти на зарплату директору товариства, та, відповідно, на сплату податків і зборів. В кінці відео розкажемо про...

Дивитись відео
blog image

Реєстрація бізнесу під час війни. Актуальні зміни!

У цьому відео розберемо, яким чином введення воєнного стану в Україні вплинуло на процедури державної реєстрації бізнесу. Тож дивіться це відео до кінця. Поїхали!

Дивитись відео
blog image

ТОП 5 Юридичних помилок при відкритті бізнесу

Розберемо основні помилки, які допускаються при відкритті бізнесу і мої поради як їх уникнути. Тож якщо Ви вирішили, що ваш час відкрити власну справу настав, додивіться це відео до кінця щоб убезп...

Дивитись відео
blog image

Бізнес на ФОП 2-ї групи. ПОВНИЙ розбір з урахуванням змін з 01.08.2023!!!

У цьому відео я детально розповім Вам про варіант ведення бізнесу у якості ФОП на 2-й групі єдиного податку. Ви дізнаєтеся коли відкривати ФОП, як його відкрити, які товари і послуги Ви зможете про...

Дивитись відео
blog image

Ризики відкриття ФОП. Детальний юридичний розбір

У цьому відео розберемось з ризиками, які очікують на підприємця, який не легалізує свою діяльність, а також з ризиками, які очікують ФОП після реєстрації. Порахуємо податки ФОП і згадаємо за пода...

Дивитись відео
blog image

Партнерство у бізнесі. Секрети правильного оформлення відносин

Як правильно бізнес-партнерам домовитись як то кажуть «на березі», як зафіксувати такі домовленості на папері.

Дивитись відео
blog image

Директор без зарплати. Ставимо бізнес на паузу правильно!

У цьому відео розберемо, як, ставлячи бізнес «на паузу» в умовах війни, не витрачати кошти на зарплату директору товариства, та, відповідно, на сплату податків і зборів. В кінці відео розкажемо про...

Дивитись відео
blog image

Реєстрація бізнесу під час війни. Актуальні зміни!

У цьому відео розберемо, яким чином введення воєнного стану в Україні вплинуло на процедури державної реєстрації бізнесу. Тож дивіться це відео до кінця. Поїхали!

Дивитись відео
blog image

ТОП 5 Юридичних помилок при відкритті бізнесу

Розберемо основні помилки, які допускаються при відкритті бізнесу і мої поради як їх уникнути. Тож якщо Ви вирішили, що ваш час відкрити власну справу настав, додивіться це відео до кінця щоб убезп...

Дивитись відео
blog image

Бізнес на ФОП 2-ї групи. ПОВНИЙ розбір з урахуванням змін з 01.08.2023!!!

У цьому відео я детально розповім Вам про варіант ведення бізнесу у якості ФОП на 2-й групі єдиного податку. Ви дізнаєтеся коли відкривати ФОП, як його відкрити, які товари і послуги Ви зможете про...

Дивитись відео
blog image

Ризики відкриття ФОП. Детальний юридичний розбір

У цьому відео розберемось з ризиками, які очікують на підприємця, який не легалізує свою діяльність, а також з ризиками, які очікують ФОП після реєстрації. Порахуємо податки ФОП і згадаємо за пода...

Дивитись відео
blog image

Партнерство у бізнесі. Секрети правильного оформлення відносин

Як правильно бізнес-партнерам домовитись як то кажуть «на березі», як зафіксувати такі домовленості на папері.

Дивитись відео

Реєстрація бізнесу в Україні: послуги під ключ

Реєстрація бізнесу – це комплекс юридичних дій, спрямованих на легалізацію підприємництва та отримання права здійснювати комерційну діяльність на законних засадах. Не вважаючи на відносну простоту, реєстрація бізнесу в Україні може обернутися проблемою через велику кількість юридичних нюансів, необхідність оформлення численних документів та витрати дорогоцінного часу. Реєстрації ТОВ «під ключ» за допомогою кваліфікованих юристів компанії «Столична Правова Група» у рази прискорює процес внесення відомостей про нового суб'єкта господарювання до відповідних державних баз даних, після чого підприємець отримує можливість легально працювати, укладати договори та взаємодіяти з державними органами.

Чому реєстрація ТОВ «під ключ» – це оптимальне рішення:

  1. Економія часу та ресурсів. Процедура реєстрації ТОВ – це цілий комплекс заходів, що включає збирання та підготовку установчих документів, взаємодію з державними органами (реєстраційною службою, податковою інспекцією), нотаріальне засвідчення та багато іншого. Для людини, яка не має досвіду у цій сфері, процес може затягтися на тижні, а то й на місяці. Юристи «Столичної Правової Групи», яким ви довірите зареєструвати ТОВ, візьмуть на себе вирішення всього комплексу проблем. Клієнту достатньо надати базову інформацію, а решту зроблять професіонали. Це дозволяє зосередитись на розвитку бізнесу, а не на подоланні бюрократичних бар'єрів. Ви будете позбавлені необхідності розбиратися в нюансах законодавства, дізнаватися про розклад роботи різних кабінетів і стояти в чергах.
  2. Гарантія відповідності законодавству та виключення помилок. Українське законодавство у сфері державної реєстрації ТОВ об'ємне та регулярно оновлюється. Неправильно оформлені документи, помилки у заповненні заяв або недотримання термінів можуть стати причиною відмови в реєстрації, втрати часу та навіть фінансових втрат. Щобільше, непродуманий вибір коду виду підприємницької діяльності та системи оподаткування може надалі спричинити нові проблеми. Юристи «Столичної Правової Групи», які спеціалізуються на реєстрації бізнесу в Україні, мають глибокі знання і стежать за всіма змінами в законодавстві. Це є гарантією правильності оформлення всіх документів, що зводить до мінімуму ризик відмови та забезпечує успішне завершення процедури реєстрації ТОВ з першого разу.
  3. Комплексний супровід. Послуга реєстрації ТОВ «під ключ» включає не лише основні аспекти реєстрації бізнесу в Україні, а й консультації щодо вибору форми оподаткування, відкриття банківського рахунку, отримання електронного цифрового підпису, налаштування бухгалтерського обліку. Юристи компанії можуть допомогти з оформленням трудових договорів та іншими завданнями, пов'язаними із запуском бізнесу. Такий підхід забезпечує плавний старт і позбавляє підприємця необхідності шукати окремих фахівців для вирішення кожного завдання.

Коректно проведена реєстрація ТОВ з урахуванням специфіки вашої діяльності закладає міцний фундамент для подальшого розвитку компанії. Спілкування з кваліфікованим юристом на етапі реєстрації бізнесу дає почуття впевненості: ви точно знаєте, що ваше питання знаходиться у надійних руках, і у разі виникнення будь-яких проблем у вас є професійна підтримка. Юристи нашої компанії завжди допоможуть розібратися у будь-яких спірних ситуаціях та забезпечать захист ваших інтересів. Реєстрація ТОВ «під ключ» ‒ чудове рішення для тих, хто прагне швидкого та безпечного старту своєї справи.

Ціна реєстрації ТОВ

Одним із найважливіших питань, що виникають у клієнтів, які обирають постачальника послуг з реєстрації бізнесу, є ціна реєстрації ТОВ. Будь-яка людина бажає отримати якісні юридичні послуги за адекватною ціною. Компанія «Столична Правова Група» прийняла рішення у питанні вартості реєстрації ТОВ дотримуватися принципу абсолютної чесності та прозорості. В рамках цієї політики ми розмістили на нашому сайті фіксовані ціни реєстрації ТОВ, які не виростуть на копійку. Клієнт може обрати один із трьох базових варіантів державної реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю та повністю покластися на вказану ціну реєстрації ТОВ. Якщо у нашій компанії виникнуть непередбачені витрати, ми приймаємо їх на себе.

Такий підхід призвів до того, що наші клієнти, які порівнюють ціни реєстрації ТОВ у різних постачальників юридичних послуг, іноді зазначають, що у деяких компаній розцінки нижчі. Запевняємо вас, що ця ілюзія викликана маркетинговим заходом. Якщо ви спокуситеся низькою ціною реєстрації ТОВ і почнете переговори, незабаром з'ясується, що вказана цифра зросла вдвічі завдяки додатковим опціям, не включеним до презентації. А у нас ви сплачуєте лише зазначену фіксовану ціну реєстрації ТОВ та на цьому ваші витрати закінчуються.

Усі три наші пакети послуг реєстрації ТОВ під ключ включають такі позиції:

  1. Перевірка назви. При реєстрації бізнесу дуже важливо переконатися в унікальності назви, оскільки це дозволяє уникнути відмови в реєстрації через збіг або схожість з уже існуючими назвами, що тягне за собою втрату часу і додаткові витрати. Унікальна назва також допомагає ідентифікувати ваш бізнес, підвищує його впізнаваність і може запобігти потенційним юридичним спорам з іншими компаніями, які використовують схоже найменування.
  2. Підбір кодів (КВЕД). Неправильно підібрані при державній реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю КВЕД можуть призвести до проблем з податковою звітністю, ліцензуванням, участю в тендерах і навіть до штрафів. Коректний вибір КВЕД дозволяє легально вести діяльність, оптимізувати оподаткування та уникнути юридичних проблем у майбутньому.
  3. Вибір системи оподаткування. Коректний вибір системи оподаткування при реєстрації ТОВ є надзвичайно важливим, оскільки безпосередньо впливає на розмір податкових платежів, складність бухгалтерського обліку та звітності. Неправильно підібрана система може призвести до надмірного податкового навантаження, штрафів за помилки у звітності та ускладнення ведення бізнесу. Грамотний вибір, навпаки, дозволить оптимізувати витрати, спростити облік та зосередитись на розвитку компанії.
  4. Підготовка пакета документів для реєстрації ТОВ. Швидка підготовка повного та правильно оформленого пакета документів для реєстрації ТОВ дозволяє оперативно подати заявку, уникнути затримок та потенційних відмов через помилки або неповноту наданої інформації. Це безпосередньо впливає на швидкість завершення процедури реєстрації ТОВ, а також усуває ризик упущених можливостей.
  5. Державна реєстрація ТОВ у відповідних органах.
  6. Отримання статусу платника ПДВ та/або єдиного податку.
  7. Виготовлення печатки.

На цей час ціна реєстрації ТОВ під ключ за пакетами «Економ», «Стандарт» та «Преміум» складає 6 700, 7 100 та 9 700 відповідно. Це підсумкові цифри для будь-якого проєкту, які, як ми гарантуємо, не збільшуватимуться ні за яких обставин. Ціна реєстрації ТОВ за пакетом «Стандарт» трохи вища внаслідок необхідності нотаріального засвідчення документів, а за пакетом «Преміум» – внаслідок наявності такої корисної для підприємця-початківця опції, як місяць бухгалтерського обслуговування.

Сподіваємось, що політика чесної ціни реєстрації ТОВ знайде відгук у наших потенційних клієнтів. Якщо Ви плануєте зареєструвати ТОВ – досвідчені юристи компанії «Столична Правова Група» до ваших послуг. За 14 років мі провели понад 1 000 процедур реєстрації ТОВ. Довірте юридичні формальності професіоналам і зосередьтеся на головному – розвитку вашого бізнесу!

наш офіс

Контакти

м. Київ, вул. Івана Франка, 18А, оф 5

+38 067 402 99 16

Дякуємо за заявку!

Ми з Вами зв'яжемось найближчим часом!