юридичне
обслуговування підприємств

Абонентське юридичне обслуговування

Аутсорсинг юридичних послуг для підприємств

Наш досвід

Юридична компанія «СТОЛИЧНА ПРАВОВА ГРУПА» з 2010 р. здійснює супровід ведення бізнесу нашими клієнтами на умовах комплексного абонентського юридичного обслуговування.

На початок 2022 р. понад 80 підприємств малого та середнього бізнесу є корпоративними клієнтами нашої компанії у таких напрямках як:

  • будівництво,
  • управління нерухомістю,
  • ІТ,
  • експорт-імпорт товарів,
  • медицина,
  • рекламний бізнес,
  • медіа,
  • виробництво меблів,
  • перевезення вантажів,
  • банківська діяльність,
  • торговельна діяльність.
переваги

Очевидні переваги комплексного абонентського юридичного обслуговування:

ico

ДосвідНа Вас працює команда експертів з досвідом від 15 років

ico

ПостійністьВелика кількість фахівців дозволяє уникнути проблем із хворобою, відпусткою штатного юриста

ico

БагатопрофільністьГлибока експертиза фахівців у різних галузях права

ico

ЕкономічністьВідсутність необхідності підприємству оформлювати робоче місце, сплачувати податки із заробітної плати

ico

ПДВСуму ПДВ у вартості наших послуг буде повернуто як податковий кредит

ico

Компенсація витратУ судових процесах витрати на адвоката будуть стягнуті зі сторони, що програла

напрямки

У обсяг комплексного абонентського юридичного обслуговування входять такі напрямки роботи юриста/адвоката (але не обмежуються ними):

Надання усних або письмових консультацій, юридичних висновків

Розробка і юридична експертиза договорів, корпоративних документів

Участь у переговорах з третіми особами на стороні клієнта

Юридичний супровід проведення реєстраційних дій

Супровід підприємства під час перевірок контролюючих органів

Проведення претензійної роботи або комерційної медіації із контрагентами

Представництво інтересів підприємства в судах всіх інстанцій

Проведення тренінгів для працівників з питань безпеки та захисту бізнесу

Дізнатись вартість
Успішні кейси

Успішні кейси

Розблокування податкових накладних

Юристи ЮК СТОЛИЧНА ПРАВОВА ГРУПА успішно захистили права агенції PROEVENT перед органами Державної податкової служби України. Клієнт звернувся до нашої компанії за правовою допомогою у розблокуванні податкових накладних. Наші фахівці підготували пояснення до Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких зупинено. Це мало наслідком розблокування близько десятка заблокованих податкових накладних. Паралельно з цим нами було підготовлено та подано на реєстрацію Таблицю даних платника податку на додану вартість та деталізовані пояснення до таблиці. З першого ж разу клієнт отримав Рішення про врахування таблиці даних і після цього блокування податкових накладних зупинилось.

Проект вели керуючий партнер Володимир ПРЯДКА та старший юрист Анастасія РУКОДІЙ.

Ми завжди на варті інтересів наших клієнтів!!!

Перемога у судовій справі

Адвокати ЮК СТОЛИЧНА ПРАВОВА ГРУПА успішно захистили інтереси нашого клієнта у судовому процесі проти Головного управління ДПС у м. Києві.

Наш клієнт (ТОВ «ТОРГОВЕ ПІДПРИЄМСТВО КЛІО ПРОДАКТС ГРУП») звернувся до нашої компанії за правовою допомогою в оскарженні незаконних податкових повідомлень-рішень про збільшення податкових зобов’язань і накладення штрафів на понад 1 млн. гривень, складених за результатами планової податкової перевірки.

Адвокатами було подану позовну заяву і предсталено інтереси клієнта у судах першої і апеляційної інстанції.

Результат – податкові повідомлення-рішення скасовано, клієнту відшкодовано судові витрати.

З деталями можна ознайомитись у Єдиному державному реєстрі судових рішень за номером справи № 640/19066/21.

Справу вела наш старший юрист, адвокат Альона АЛЬОНКІНА.

Ми завжди на варті інтересів наших клієнтів!!!

Стягнення дебіторської заборгованості

Адвокати ЮК СТОЛИЧНА ПРАВОВА ГРУПА успішно захистили інтереси нашого клієнта у судовому процесі проти ПрАТ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД».

Наш клієнт (ТОВ «РІМОЛ») звернувся до нашої компанії за правовою допомогою у стягненні дебіторської заборгованості на суму майже 1 млн. гривень з ПрАТ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД».

Адвокатами було подану позовну заяву і предсталено інтереси клієнта у судах першої і апеляційної інстанції.

Результат – рішення прийнято на користь клієнта, з боржника стягнуто суму дебіторської заборгованості, також клієнту відшкодовано судові витрати.

З деталями можна ознайомитись у Єдиному державному реєстрі судових рішень за номером справи № 904/1667/23.

Справу вела наш старший юрист, адвокат Альона АЛЬОНКІНА.

Ми завжди на варті інтересів наших клієнтів!!!

Відеовідгуки

Відеовідгуки

blog image

Відео-відгук Сергія ХОМЕНКА, СЕО компанії CLIO PRODUCTS GROUP

Співпраця між юридичною компанією СТОЛИЧНА ПРАВОВА ГРУПА та компанією CLIO PRODUCTS GROUP почалася у далекому 2008 р.

Дивитись відео
blog image

Відео-відгук Лариси ЮРЧЕНКО, CEO компанії GP GROUP

Співпраця СТОЛИЧНОЇ ПРАВОВОЇ ГРУПИ та компанії GP GROUP почалася 2019 р. Наразі наші юристи і адвокати супровождують клієнта по питаннях трудових відносин, укладення договорів, корпоративних відносин.

Дивитись відео
blog image

Відео-відгук Олени КІМ, СЕО компанії ПРОІВЕНТ

Співпраця між юридичною компанією СТОЛИЧНА ПРАВОВА ГРУПА та агенцією ПРОІВЕНТ почалася у 2022 р. Нашими юристами було успішно вирішено питання розблокування податкових накладних, а також реєстрації...

Дивитись відео

Отримати консультацію

Ви можете написати запит та отримати безкоштовну консультацію нашого фахівця

Керівники напряму

Команда цього напряму

expert

Володимир Прядка

Володимир Прядка

Керуючий партнер

15+ років досвіду юридичного аутсорсингу

Зв'язатись зі мною
expert

Альона Альонкіна

Альона Альонкіна

Старший юрист, адвокат

10+ досвіду в договірному праві, судових провадженнях

Зв'язатись зі мною
expert

Анастасія Рукодій

Анастасія Рукодій

Старший юрист

5+ років досвіду в договірному та корпоративному праві

Зв'язатись зі мною
тарифи

Ми пропонуємо тарифи, які будуть прийнятні як для стартапу, так і для середніх та великих компаній

Вартість послуг залежить від кількості годин, які Ви оплачуєте щомісячно, виходячи з очікуваного об’єму юридичної роботи. Це дозволяє Вам планувати свої витрати, а нам – завантаження наших юристів/адвокатів. У вартість абонентського обслуговування входить певна кількість годин, а якщо фактично виконані роботи перевищують їх, то вони оплачуються Клієнтом додатково за узгодженою ставкою. Чим більшу кількість годин Ви оплачуєте у рамках абонентського обслуговування, тим вигідніше тариф.

Нижче наводимо наші базові тарифи абонентського юридичного обслуговування.

Вартість обслуговування
за місяць
Кількість
оплачених годин
Тариф*
8 000 грн. 5 1600 грн/год
15 500 грн. 10 1550 грн/год
30 000 грн. 20 1500 грн/год
42 000 грн. 30 1400 грн/год

* Тариф не поширюється на послуги по представництву інтересів клієнта при судових провадженнях.
З тарифами на послуги адвокатів при розгляді судових справ можна ознайомитись тут.

питання-відповідь

Запитання та відповіді по комплексному абонентському юридичному обслуговуванні:

01

Яким чином організовується взаємодія між юридичною компанією та абонентським клієнтом?

Після укладення договору про надання юридичних послуг на умовах комплексного абонентського юридичного обслуговування за клієнтом закріплюється персональний юрист/адвокат рівня партнера або старшого юриста. Такий юрист/адвокат є особою, яка відповідає за прийняття завдань від клієнта, розподілення їх між спеціалізованими фахівцями в середині юридичної компанії для своєчасного і якісного надання послуг. У свою чергу, клієнт надає юридичній компанії перелік своїх працівників, уповноважених на надання завдань та комунікацію з юристами/адвокатами.
За результатами звітного місяця юридична компанія надає уповноваженій особі клієнта звіт про обсяг наданих юридичних послуг та їх підсумкову вартість. Після погодження звіту клієнт отримує рахунок-фактуру та два примірники акту наданих послуг.
02

Які переваги отримує клієнт, який уклав договір про комплексне абонентське юридичне обслуговування?

Завдання від підприємств, які є корпоративними абонентськими клієнтами, мають пріоритет для юристів/адвокатів СТОЛИЧНОЇ ПРАВОВОЇ ГРУПИ у порівнянні із завданнями від інших клієнтів.
Умовами договору корпоративний клієнт може вибрати потрібний йому щомісячний мінімальний обсяг послуг (кількість годин роботи юристів/адвокатів), і, відповідно, отримати вигідніший тариф у порівнянні з клієнтами, які не мають укладеного договору.
03

Який порядок оплати юридичних послуг на умовах комплексного абонентського юридичного обслуговування?

Оплата наданих послуг здійснюється корпоративним клієнтом за результатами звітного місяця і лише після погодження таким клієнтом звіту про обсяг наданих послуг та їх якості.
У виняткових випадках сторони можуть погодити отримання юридичною компанією передоплати, яка необхідна для оплати поточних витрат (зборів, послуг нотаріусів, сторонніх експертів тощо), які необхідні для надання послуг в рамках завдань клієнта.
Оплата юридичних послуг здійснюється виключно шляхом безготівкового розрахунку.

Чи залишилися ще питання?
матеріали блогу

Ви можете ознайомитися з нашими матеріалами блогу по юридичному аутсорсингу:

blog image

Податкова прислала запит. Який алгоритм дій?

У цьому відео розберемо, яким чином правильно реагувати на отриманий запит від податкової. Надавати одразу ж усі запитувані документи чи взагалі проігнорувати запит?

Дивитись відео
blog image

Навіщо бізнесу укладати письмовий договір? Поради адвоката Альони Альонкіної

Сьогодні розповімо, навіщо Вам укладати письмовий договір і коли можна обійтись без нього. Це відео дозволить зрозуміти тонкощі договірної роботи та допоможе визначити модель співпраці з Вашими пар...

Дивитись відео
blog image

Директор без зарплати. Ставимо бізнес на паузу правильно!

У цьому відео розберемо, як, ставлячи бізнес «на паузу» в умовах війни, не витрачати кошти на зарплату директору товариства, та, відповідно, на сплату податків і зборів. В кінці відео розкажемо про...

Дивитись відео
blog image

Що робити коли помер єдиний власник і директор ТОВ?

У цьому відео дамо відповіді на питання: Як не зупинитися підприємству у випадку смерті єдиного власника, який до то ж був і директором? Що робити спадкоємцям? А як бути якщо спадкоємців н...

Дивитись відео
blog image

Партнерство у бізнесі. Секрети правильного оформлення відносин

Як правильно бізнес-партнерам домовитись як то кажуть «на березі», як зафіксувати такі домовленості на папері.

Дивитись відео
blog image

Секрети оформлення довіреності за кордоном

Що робити, якщо Ви вже за кордоном і Вам треба оформити довіреність, а повернутись можливості немає?

Дивитись відео
blog image

Обшук!!! Поради адвоката: що треба і чого не треба робити!

У кожного громадянина, а особливо у директора, засновника чи працівника підприємства є ймовірність одного дня побачити правоохоронців на порозі свого помешкання чи офісу. Що робити, коли слідчий ...

Дивитись відео
blog image

Податкова прислала запит. Який алгоритм дій?

У цьому відео розберемо, яким чином правильно реагувати на отриманий запит від податкової. Надавати одразу ж усі запитувані документи чи взагалі проігнорувати запит?

Дивитись відео
blog image

Навіщо бізнесу укладати письмовий договір? Поради адвоката Альони Альонкіної

Сьогодні розповімо, навіщо Вам укладати письмовий договір і коли можна обійтись без нього. Це відео дозволить зрозуміти тонкощі договірної роботи та допоможе визначити модель співпраці з Вашими пар...

Дивитись відео
blog image

Директор без зарплати. Ставимо бізнес на паузу правильно!

У цьому відео розберемо, як, ставлячи бізнес «на паузу» в умовах війни, не витрачати кошти на зарплату директору товариства, та, відповідно, на сплату податків і зборів. В кінці відео розкажемо про...

Дивитись відео
blog image

Що робити коли помер єдиний власник і директор ТОВ?

У цьому відео дамо відповіді на питання: Як не зупинитися підприємству у випадку смерті єдиного власника, який до то ж був і директором? Що робити спадкоємцям? А як бути якщо спадкоємців н...

Дивитись відео
blog image

Партнерство у бізнесі. Секрети правильного оформлення відносин

Як правильно бізнес-партнерам домовитись як то кажуть «на березі», як зафіксувати такі домовленості на папері.

Дивитись відео
blog image

Секрети оформлення довіреності за кордоном

Що робити, якщо Ви вже за кордоном і Вам треба оформити довіреність, а повернутись можливості немає?

Дивитись відео
blog image

Обшук!!! Поради адвоката: що треба і чого не треба робити!

У кожного громадянина, а особливо у директора, засновника чи працівника підприємства є ймовірність одного дня побачити правоохоронців на порозі свого помешкання чи офісу. Що робити, коли слідчий ...

Дивитись відео

Наші клієнти і партнери

Приєднуйтесь!

Абонентське юридичне обслуговування підприємств

Абонентське юридичне обслуговування – це комплексний юридичний супровід бізнесу на постійній основі, який здійснюється зовнішньою компанією за фіксовану щомісячну плату. Договір на абонентське юридичне обслуговування передбачає доступ до широкого спектра юридичної підтримки, включаючи консультації, підготовку та аналіз документів, досудове врегулювання спорів та представництво в судах, супровід угод та вирішення інших правових питань. Обсяг абонентського юридичного обслуговування, його періодичність та вартість визначаються індивідуально залежно від потреб бізнесу, що робить цю гнучку модель зручною як для малих, так і для середніх підприємств. По суті, це юридичні послуги на аутсорсингу, що дозволяють компаніям отримати кваліфіковану правову підтримку без необхідності утримувати власного штатного юриста або цілий юридичний відділ.

Затребуваність аутсорсингу юридичних послуг у всьому світі стрімко зростає, що зумовлено економічними та організаційними перевагами цієї моделі. Безліч компаній малого та середнього бізнесу відмовляються від утримання штатних юристів, оскільки це пов'язано з високими витратами на зарплати, податки, навчання та забезпечення робочих місць. Абонентське юридичне обслуговування дозволяє залучити до вирішення різнопланових проблем команду висококваліфікованих фахівців з досвідом у різних галузях права за менші гроші. Використання юридичних послуг на аутсорсингу особливо привабливе з погляду компаній, що працюють у таких складних та зарегульованих сегментах, як фінанси чи міжнародна торгівля. Глобалізація ринків, ускладнення законодавства та регуляторних вимог у різних юрисдикціях, а також прагнення оптимізації бізнес-процесів – це потужні стимули для переходу на абонентський юридичний супровід організацій.

У США та Європі аутсорсинг юридичних послуг вже давно став стандартом для стартапів та компаній середнього розміру, які прагнуть мінімізувати витрати, зберігаючи високу якість правової підтримки. Звіти Deloitte і PwC показують, що близько 60% компаній у розвинених країнах використовують абонентське юридичне обслуговування для частини або всіх своїх юридичних завдань, і ця тенденція продовжує набирати обертів.

Юридичне абонентське обслуговування дозволяє компаніям зосередитись на своїй основній діяльності, передавши правові питання професіоналам. Обсяг юридичних послуг на абонентському обслуговуванні можна легко коригувати залежно від потреб бізнесу. Власниками бізнесів цінується незалежність та об'єктивність зовнішніх експертів, які можуть надати неупереджену оцінку правових ризиків та запропонувати оптимальні шляхи їхньої мінімізації без залучення у внутрішні корпоративні процеси та відносини. Зі зростанням бізнесу та збільшенням числа юридичних проблем, компанії все частіше вибирають аутсорсинг юридичних послуг, віддаючи належне передбачуваності витрат і можливості моментально реагувати на правові виклики в діловому середовищі, що динамічно змінюється.

Абонентське юридичне обслуговування (Київ) від Столичної Правової Групи

Компанія «Столична Правова Група», що базується в місті Київ, присутня на ринку юридичних послуг для бізнесу з 2010 року. Надаємо юридичні послуги на аутсорсингу понад 80 компаніям малого та середнього бізнесу з різних секторів економіки (торгова та банківська діяльність, вантажні перевезення, реклама, медицина, управління нерухомістю, ЗМІ, виробництво меблів, експорт/імпорт товарів та ін.). До ваших послуг – команда професіоналів, до якої входить понад 20 юристів, адвокатів та бухгалтерів, що спеціалізуються на питаннях укладання договорів, сплати податків, участі у тендерах, корпоративного та міграційного права, реєстрації бізнесу та торгових марок. Столична Правова Група має всі можливості для вирішення будь-яких правових питань, що виникають у компаній малого та середнього бізнесу.

Наприкінці звітного місяця клієнт отримуватиме звіт про фактичний обсяг виконаної роботи за обраним вами тарифом. Ви завжди знатимете, за що платите гроші.

Вартість абонентського юридичного обслуговування організацій:

  • 5 годин юридичного обслуговування – 8 тис. грн/місяць (1600 грн/рік);
  • 10 годин абонентського юридичного супроводу – 15 500 грн/місяць (1550 грн/рік);
  • 20 годин юридичних послуг на аутсорсингу – 30 000 грн/місяць (1 500 грн/рік);
  • 30 годин абонентського юридичного обслуговування – 42 000 грн/місяць (1 400 грн/рік).

Бонус для всіх нових корпоративних клієнтів! Компанія Столична Правова Група надає знижку у розмірі 20% від зазначених тарифів на перші 3 місяці абонентського обслуговування бізнесу.

Чому варто обрати абонентське юридичне обслуговування?

Будь-яка компанія, незалежно від її розміру та сфери діяльності, щодня стикається з безліччю правових питань. Від укладання договорів та кадрового діловодства до вирішення спорів та захисту інтересів у суді – юридичні завдання потребують професійного підходу. Однак утримання штатного юриста не завжди економічно виправдано, а разові звернення до фахівців можуть бути витратними та малоефективними. Аутсорсинг юридичних послуг дозволяє забезпечити надійну правову підтримку бізнесу за помірною ціною.

5 основних причин, чому компаніям малого та середнього бізнесу варто віддати перевагу абонентському юридичному обслуговуванню підприємств, а не утримувати власного юриста на зарплаті:

  1. Економія. У компаній малого та середнього бізнесу в більшості випадків немає такого обсягу правових завдань, щоб ними займався штатний юрист. Поточні правові питання виникають щомісяця, іноді щотижня. Рідкісному штатному юристу доводиться напружено працювати щодня, з ранку до вечора вирішуючи правові проблеми. Але при цьому зарплату йому доводиться виплачувати щомісяця, незалежно від обсягу та якості його роботи. Наприклад, у Києві середня зарплата юриста з невеликим досвідом становить близько 25 тис. грн. Уклавши договір на абонентське юридичне обслуговування, ви могли б платити у 2-3 рази менше за такий самий обсяг роботи. Базова вартість абонентського юридичного обслуговування організацій становить 8-15 тис. грн. на місяць, при цьому ви отримуєте той самий рівень кваліфікованої юридичної підтримки, начебто в штаті присутній юрист.
  2. Відсутність витрат на організацію робочого місця. Уклавши договір на абонентське юридичне обслуговування, ви уникнете турбот щодо організації робочого місця для штатного юриста. Вам не потрібно витрачати кошти на придбання ноутбука, принтера, стола, стільця, шафи для документів, професійного ліцензійного софта, на курси підвищення кваліфікації.
  3. Замість одного штатного юриста, який не може однаково добре орієнтуватись у всіх правових нюансах, ви отримуєте цілу команду кваліфікованих спеціалістів вузької спеціалізації. Замовивши абонентські юридичні послуги у Столичної Правової Групи, ви зможете покладатися на багатий досвід понад 20 юристів та адвокатів, кожен з яких є вузьким фахівцем в одній або кількох з десятків галузей права. Для замовника аутсорсингу юридичних послуг це дуже цінно, оскільки характер правових завдань, що виникають, і рівень їх складності завжди різний. Наприклад, сьогодні потрібно проаналізувати зовнішньоекономічний контракт, складений англійською мовою, а завтра виникне проблема з податковою службою у вигляді заблокованої податкової накладної чи визнання підприємства ризиковим. Штатний юрист з великим обсягом таких різнопланових завдань може не впоратися, оскільки неможливо бути експертом у всіх правових галузях, тим більше коли поточні зміни у законодавстві виникають постійно. У рамках абонентського юридичного обслуговування вирішенням кожної конкретної проблеми займатиметься профільний спеціаліст (або навіть відразу кілька вузьких фахівців).
  4. Безперервність правової підтримки. Штатний юрист може захворіти, піти у відпустку або звільнитися в будь-який момент. Це вкрай негативно впливає на правову безпеку бізнесу. У компанії, що надає абонентські юридичні послуги, такі проблеми вирішуються завдяки взаємозамінності співробітників.
  5. Можливість маневру. Однією з ключових переваг аутсорсингу юридичних послуг є можливість масштабування правової підтримки. Абонентський юридичний супровід дозволяє гнучко адаптувати обсяг отримуваних послуг до поточних потреб бізнесу. Наприклад, у періоди активного зростання, запуску нових проєктів, проведення складних угод або виникнення судових спорів ви можете оперативно збільшити обсяг юридичної підтримки, залучаючи додаткових фахівців або розширюючи спектр завдань, що вирішуються через аутсорсингову компанію. Додатковий час роботи юристів оплачується за узгодженим заздалегідь тарифом. І навпаки, якщо ділова активність знижується або специфічні юридичні завдання тимчасово відсутні, ви можете легко скоротити обсяг послуг до мінімуму і, відповідно, витрати, уникаючи при цьому складнощів, пов'язаних зі скороченням штатних працівників. Ба більше, достатньо передбачити у договорі на абонентське юридичне обслуговування можливість термінового припинення відносин в односторонньому порядку, щоб на період затишшя взагалі позбутися витрат. Така гнучкість дозволяє бізнесу швидко реагувати на зміни ринкової кон'юнктури, не переплачуючи за юридичний потенціал, що не використовується.

Як зрозуміти, чи потрібний вам аутсорсинг юридичних послуг

Рішення про передачу юридичних функцій на аутсорсинг вимагає ретельного розгляду, оскільки воно зачіпає такі ключові аспекти бізнесу, як фінанси, конфіденційність та оперативність. Необхідно оцінити обсяг та регулярність юридичних проблем, порівняти витрати на аутсорсинг з утриманням штатного юриста, а також проаналізувати ризики, пов'язані з передачею чутливих даних зовнішньому підряднику. Крім того, важливо враховувати специфіку галузі та потребу у глибоких знаннях бізнес-процесів, які іноді може забезпечити лише внутрішній спеціаліст. Ретельний аналіз цих факторів, а також вивчення репутації та умов роботи потенційного постачальника абонентських юридичних послуг допоможуть ухвалити виважене рішення, яке забезпечить баланс між економією, якістю та безпекою.

Ключові питання, які допоможуть вам ухвалити рішення про перехід на юридичне обслуговування:

  1. Який обсяг та характер ваших юридичних потреб? Чи потребуєте ви юридичної допомоги постійно або час від часу для вирішення конкретних завдань? З якими типами юридичних питань ви найчастіше стикаєтесь (наприклад, укладання договорів, консультації, претензійна робота, судові розгляди)? Чи потрібні вам вузькоспеціалізовані юридичні знання, яких немає у ваших штатних співробітників?
  2. Які ваші поточні юридичні витрати та бюджет? Скільки ви витрачаєте на штатного юриста (якщо він є) чи разові звернення до юридичних фірм? Чи можете ви дозволити собі утримувати кваліфікованого штатного юриста або цілий юридичний відділ? Чи дозволить аутсорсинг юридичних послуг скоротити ваші витрати без шкоди для якості?
  3. Чи володієте ви необхідними ресурсами всередині компанії? Чи достатньо кваліфікації та часу штатного юриста для вирішення всіх юридичних завдань? Чи спроможні ваші співробітники ефективно справлятися з юридичними питаннями?
  4. Наскільки важлива для вас гнучкість та масштабованість юридичної підтримки? Чи часто у вас виникають непередбачені юридичні проблеми або пікові навантаження? Чи потрібна вам можливість швидко збільшувати або зменшувати обсяг юридичних послуг?
  5. Наскільки критична для вас конфіденційність та безпека даних? Чи працюєте ви з особливо чутливою інформацією?

Аутсорсинг юридичних послуг може бути особливо корисним для стартапів і малого бізнесу, обмежені бюджети яких часто не дозволяють наймати штатного юриста, а потреба в юридичній допомозі виникає періодично. Компаніям з нерегулярним юридичним навантаженням аутсорсинг юридичних послуг дозволяє платити лише за фактично наданий обсяг правової підтримки. Юридичні послуги на аутсорсингу будуть вкрай корисні компаніям, що виходять на нові ринки або займаються специфічними проєктами, які потребують спеціалізованої експертизи у сфері міжнародного права чи конкретних галузей.

Рішення про перехід на аутсорсинг юридичних послуг — це стратегічний крок, який обіцяє чимало вигод щодо оптимізації витрат і підвищення якості юридичної підтримки, особливо для малого та середнього бізнесу. Ретельно проаналізуйте потреби вашого бізнесу, оцініть потенційні вигоди та ризики, щоб абонентський юридичний супровід став потужним інструментом розвитку вашої компанії.

наш офіс

Контакти

м. Київ, вул. Івана Франка, 18А, оф 5

+38 067 402 99 16

Дякуємо за заявку!

Ми з Вами зв'яжемось найближчим часом!